Sabtu, 9 Januari 2016

JAMU BIDAN : PETUA MERAWAT KEPUTIHAN

CARA PALING BERKESAN MERAWAT KEPUTIHAN

Keputihan merupakan salah satu masalah yang sering menghantui kaum wanita. Masalah keputihan walaupun di lihat seperti 1 perkara kecil, namun akibat masalah keputihan inilah juga yang mengakibatkan punca keruntuhan rumah tangga. 
Masalah keputihan atau lelehan lendir berwarna putih, krim atau kelabu yang keluar daripada faraj wanita merupakan suatu masalah yang sering dihadapi oleh kebanyakan wanita di seluruh dunia. Hampir 75% wanita yang sudah berkahwin berhadapan dengan masaalah keputihan. Ramai wanita tidak mempunyai kesedaran terhadap risiko dan bahaya penyakit keputihan malah menganggap ia sebagai suatu petanda lazim sebelum kitar haid.

Setiap wanita perlu mempunyai pengetahuan asas yang mampu membezakan pengeluaran lelehan lendir faraj secara semula jadi dengan penyakit keputihan yang serius yang memerlukan rawatan perubatan

JENIS-JENIS KEPUTIHAN
Keputihan terbahagi kepada dua jenis. 

Keputihan yang pertama biasanya tidak menunjukan gejala penyakit. Keputihan jenis ini sering berlaku semasa seseorang wanita mengalami masalah kesuburan sebelum kitar haid. Lelehen lendir yang selalunya berwarna putih atau krim, menyebabkan gatal pada bahagian faraj. Lendir yang dikeluarkan adalah sedikit dan berbentuk cecair.

Keputihan yang ke-2 bersifat lebih kronik dan menunjukan tanda-tanda penyakit seperti mengeluarkan lendir yang kental, berwarna kuning, kelabu atau hijau, berbau busuk dan menyebabkan kegatalan pada bahagian faraj. Hampir setiap wanita melalui keadaan ini. Seharusnya keputihan yang disebabkan oleh jangkitan kuman inilah yang perlu dirawati.

Testimoni Jamu Bidan : Atasi Masalah Keputihan Berbau
Kini para wanita semua tak perlu risau. Produk keluaran Jamu Bidan dapat membantu anda untuk merawat masalah Keputihan dengan cara paling mujarab dan benar-benar berkesan. Dengan Jamu Bidan, anda bukan sahaja dapat merawat masalah keputihan, malah ianya boleh membersihkan faraj dan rahim anda dari segala kekotoran yang telah lama bersarang dalam peranakan kita.


Dapatkan sebotol Jamu Bidan anda sekarang!
Harga Jamu Bidan hanya RM40 sebotol dan mengandungi 60 biji.
Hubungi saya sekarang.

Perunding Kesihatan Anda
Jamu Bidan
STOKIS KLUANG JOHOR
AZURA KAMIS
TEL : 013-6789014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan