Sabtu, 9 Januari 2016

JAMU BIDAN : JAMU BIDAN

 Jamu Bidan

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah dipertemukan dengan khasiat mukjizat herba alami yg sgt2 mujarab untuk menjadi penawar kepada kesihatan mahkota kewanitaan wanita serta kunci kebahagian suami isteri dalam membina rumahtangga yg rukun abadi.
Bila cerita pasal jamu semua terasa akan fikir untuk orang yang berkahwin dan ade masalah grip dan loose. Bile buka topik jamu conform dah org akn senyum sinis dan otak terus pikir makan jamu sebab nak bagi mantap dalam hubungan seks semata-mata..
Ramai yang memerli yang memandang sinis pada kami yang terlibat dalam perkongsian produk jamu dan tak kurang jg ade yg sgt memandang kami yg jual jamu ni sbg sesuatu yg taboo atau degan kt lain melanggar adat kerna konon2 nya membuka aib org lain dan perkara yg tidak patut dibincangkan secara umum..
Tp nak tau tak hakikatnya?? sepanjang saya buat consultation untuk produk Allahuakbar saya jumpa ramai sangat wanita yg bermasalah dari segi dalaman especially yg melibatkn kesihatan mahkota kewanitaan.. bukan sorang dua tapi hampir beratus yg datang pm dan whtsapp bercerita tentang permasalahan yg sama.. tapi tak kurang juga ramai yg mengambil keputusan utk terus ego dan buat2 okay sebab malu nk mengaku yg diri sebenarnya ade masalah yg perlu di atasi..
Dik.. kak.. tak tau dh lagu mana nak bercerita n nak berkongsi.. org perempuan sekarang memang sudah kurang kesedaran tentang bahaya tidak mengamalkn pantang yg betul dan memandang enteng pd masalah intim yg melanda seperti keputihan senggugut dan lain2 lagi masalah yg nampak simple tapi boleh bawak kesan yang memudaratkn jika dibiarkan tanpa ape2 penyelesaian.. semua amik mudah dan bile kita sharing tentang soal produk semua berlari semakin jauh dari kita. Semua rasa macam diri dah betul2 mantap dan sihat. Tp hakikatnye anda sendiri yang tau tahap mana anda berpuas hati dengan kesihatan intim anda..
fokus utk bantu shbt2 kita utk sihat cantik menawan menggunakan khasiat herba alami..insyaAllah akan terbuka jalan rezeki seiring dengan ape yang kita usahakan.. i know u can do it!!!

Perunding Kesihatan Anda
Jamu Bidan
STOKIS KLUANG JOHOR
AZURA KAMIS
TEL : 013-6789014

Tiada ulasan:

Catat Ulasan