Isnin, 26 September 2016

TIPS JAMU BIDAN : SAKIT TUMIT





بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ


السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ







Kali ni kita nak bincangkan tentang sakit tumit pulak. Adakah anda kerap mengalami rasa sakit pada tumit? Nak berjalan pun terkadang terasa seksanya. Especially bila bangun pagi. Aduhh rasa macam tak nak pijak je lantai tu.

Baiklah, hari ni nak kongsi tentang sakit tumit. Untuk pengetahuan anda semua penyebab sakit tumit ini ada 3 kemungkinan:

1. Rahim rendah.

2. Struktur tulang belakang dah lari dari posisi

3. High cholestrol

Jika anda mengalami sakit tumit yang teramat kemungkinan besar anda mempunyai masalah rahim yang teruk. Cuba tengok wajah anda. Bawah mata akan nampak lebam kehitaman. Jangan tengok masa tak cukup tidur tau.

Seterusnya jika anda sakit tumit ditambah dengan kekejangan di mana-mana bahagian badan samada sebelah kanan atau kiri, dari hujung kaki atau mana-mana bahagian seperti yang disebutkan, itu kerana posisi tulang belakang mungkin sudah lari dari kedudukan.Ini berlaku mungkin disebabkan anda pernah jatuh atau accident beberapa tahun yang lalu.

Jika sakit tumit berserta rasa pegal dibahagian tengkuk pula, itu adalah disebabkan kolestrol yang tinggi, jadi jika anda ada mengalami sakit tumit cuba check sakit tu macam mana.

PENGUBATAN???

Saya jual jamu... of course saya suggest jamu 😉 Herba yang ada dalam jamu bidan bukan hanya sesuai untuk rahim rendah malah untuk ketiga-tiga masalah di atas. Jika mengamalkannya secara konsisten... insyaALLAH hasilnya juga mujarab. Setiap penyakit ada penawarnya.

Selain daripada itu untuk yang sakit tumit akibat kolestrol tinggi seeloknyan kurangkan makan makanan yang berkolestrol tinggi, elakkan mengguna minyak masak berulang kali. Cuba cari supplement yang boleh kurangkan kolestrol seperti omega 3, garlic oil, virgin olive oil, virgin coconut oil, apple vinegar & pomegranate juice.

Jika yang sakit tumit akibat accident better check doktor takkan nak selamanya tanggung kesakitan.

Yang rasa sakit tumit akibat rahim rendah dinasihatkan pergi berurut dan ambil jamu untuk bantu menguatkan otot-otot rahim & miss V.

Berikhtiarlah. Setiap penyakit ada penawarnya. Yang penting istiqamah dan sabar. INSYAALLAH.




Baiklah, jika ada antara sahabat-sahabat yang berminat untuk mencuba Jamu Bidan boleh hubungi saya dengan segera sebab sekarang Jamu Bidan tengah buat "PROMOSI TAK MASUK AKAL" katanya. Mau tak masuk akal, Harga Jamu Bidan dari RM 40sebotol diturunkan ke RM 35 sahaja!!! 

Ok... tambah tak masuk akal lagi bila HQ buat promosi untuk VIRGIN COCONUT OILpulak lagi, dari harga RM 40 diturunkan pulak menjadi RM 29!!!! wahhhhh!!!! betul betul tak masuk akal ni. haa... korang.. ape lagi.. jom la cepat-cepat dapatkan 2 produk Hot Empayar Jamu Bidan ni. Memang Gabungan terbaik untuk diamalkan tau. Lebih-Lebih lagi untuk pesakit Fibroid. Memang bagus sangat amalkan VCO + Jamu Bidan.


  SALAM SAYANG

Azura Kamis
Stokis Jamu Bidan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan